Huurachterstand

Als de huur niet op de 1e van de maand op onze rekening is bijgeschreven, dan is er sprake van huurachterstand. Als u te laat bent met betalen, doorlopen we een aantal stappen:

  • 1

    Aanmaning

    U krijgt van ons een aanmaning. Hiermee krijgt u van ons de gelegenheid om de huur alsnog binnen vijf werkdagen aan ons over te maken.

  • 2

    Deurwaarder

    Als u niet reageert of betaalt binnen het gestelde termijn van vijf werkdagen dan vervolgen wij de incassoprocedure. Uiteindelijk schakelen wij een gerechtsdeurwaarder in. De deurwaarder brengt kosten in rekening en deze komen voor uw eigen rekening.

    Wij werken samen met Van Arkel gerechtsdeurwaarders en met Syncasso. Zij behandelen de zaak verder. Ons advies is om contact op te nemen met de deurwaarder en met hen in gesprek te gaan over een regeling. Hiermee voorkomt u dat de kosten onnodig hoog worden.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden