Klachten

Met onze dienstverlening gaan we voor een 8! Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Dat vinden wij echt vervelend.

Klachten zijn er om op te lossen. Zo kunnen we laten zien dat we gaan voor de beste dienstverlening. Zodat u de volgende keer alsnog een fijne ervaring met ons hebt. Samen komen we altijd verder!

Reparatie, overlast of klacht?

Er is verschil tussen een reparatieverzoek, overlastmelding of klacht. Is er iets stuk, heeft u overlast van de buren of omwonenden? Kies dan uit onderstaande opties.

Reparatie of storing? Overlast melden Contact opnemen

Heeft u een klacht?
Vul dan onderstaand formulier in. Bij voorkeur plannen we snel een huisbezoek in. Samen kijken we naar uw klacht en bespreken we welke rol u en Dunavie daar in hebben. We proberen er altijd samen uit te komen. Lukt dit niet dan leggen we het geschil voor aan een onafhankelijke commissie. Wij reageren binnen drie werkdagen.

Klachtenformulier