Reparatie of storing melden

Een reparatieverzoek plant u zelf in via Mijn Dunavie. Zo kiest u zelf de dag en tijd van de afspraak. Wel zo makkelijk.

Belt u liever voor een afspraak? Dan staan wij u persoonlijk te woord.

Spoedgevallen zoals brand, gaslekken of levensgevaarlijke situaties geeft u eerst door via het alarmnummer 112. Bel daarna met ons via (071) 820 08 00. Na het keuzemenu komt u uit bij onze spoeddienst. Zij pakken uw verzoek snel op.

link-target="_self" Is er iets kapot?

Gemakkelijk en eenvouding online.

Reparatieverzoek indienen
link-target="_self" Storing aan de CV?

Voor storingen aan de installatie hebben wij een contract afgesloten met Lievers. Zij zijn bereikbaar via (070) 386 12 14

link-target="_self" Verstopte afvoer?

Neem contact op met riool.nl via
(085) 273 76 40 of mail naar [email protected].

link-target="_self" Glasschade?

Heeft u een glasverzekering via Dunavie? Bel dan met Midglas via telefoonnummer 0800-020 50 50 of meldt het online.

Heeft u geen glasverzekering? Dan zijn de kosten voor eigen rekening. Raadpleeg uw verzekering.

link-target="_self" Liftstoring

Bel tijdens kantoortijden (071) 820 08 00.

Buiten kantoortijden meldt u het hier.

link-target="_self" Storing zonnepanelen

Heeft u een storing aan uw zonnepaneel? Kijk of de schakelaar van de installatie omhoog staat. Soms is deze na een stroomstoring uitgegaan. Staat de schakelaar omhoog en is de storing niet opgelost, bel dan naar Dunavie: (071) 820 08 00.

link-target="_self" Geen water of minder waterdruk?

Kijk op de website van Dunea of er een storing is of gewerkt wordt aan de leidingen. 

link-target="_self" Stroomstoring?

Kijk op de website van Liander of er een storing is of gewerkt wordt aan de leidingen. 

link-target="_self" Werk aan de weg

Bekijk op de website van de gemeente Katwijk waar zij werken aan de weg en andere openbare ruimten.